Рекламации и Връщане

Нашата политика за рекламация и възстановяване на суми трае 30 дни. Ако от извършването на покупката са изминали 30 дни, за съжаление, не можем да Ви предложим възстановяване или замяна.

За да върнете стоката, тя трябва да бъде неизползвана и в същото състояние, в което сте я получили. Тя трябва да бъде и в оригиналната си опаковка.

Съществуват няколко вида стоки, които не могат да бъдат връщани. Бързо развалящи се стоки като храна, цветя, вестници или списания не могат да бъдат върнати. Не приемаме продукти, които са интимни или санитарни стоки, опасни материали или запалими течности или газове.

Други стоки, чието връщане не приемаме:
– Ваучери за подаръци
– Всяка стока, която не е в оригинално състояние, която е повредена или чиито части липсват по причини, които не са свързани с наша грешка
– Всяка стока, която не е върната повече от 30 дни след първоначалната ѝ доставка

За да върнете стоката, ние изискваме доказателство за извършване на покупката.

Моля, не изпращайте своята покупка на производителя.

В определени ситуации се приема само частично възстановяване на сумите (където е приложимо).

Възстановяване на парите (където е приложимо)
След като получим и инспектираме върната от Вас стока, ще получите имейл, с който Ви информираме, че сме получили стоката. Също така ще Ви уведомим дали сме приели, или отхвърлили искането Ви за възстановяване на сумата. Ако сте одобрени, то тогава ще възстановим сумата, по начина, по който се извършили първоначалното плащане, в рамките на няколко дни.

Закъсняло или липсващо възстановяване на парите (където е приложимо)
Ако все още не сте получили парите си, моля, първо проверете отново банковата си сметка.
След това се свържете с оператора на банковата Ви карта, тъй като е възможно да отнеме известно време, докато видите парите в сметката си.
След това се свържете с Вашата банка. Обикновено отнема време, преди да бъде обработена трансакцията.
Ако направите всичко това и все още не сте получили сумата си, моля свържете се с нас на help@longlife.bg.

Стоки в промоция (където е приложимо)
Само стоки със стандартни цени могат да бъдат връщани. За съжаление, пари не се възстановяват при връщане на стоки в промоция.

Размени (където е приложимо)
Можете да размените само стоки, които са дефектни или повредени. Ако желаете да размените стоката със същата такава, моля, изпратете ни имейл на help@longlife.bg и изпратете стоката на: гр.София, ж.к. Връбница 2, бл. 622, вх. Б, ет. 1

Подаръци
Ако стоката е отбелязана като подарък при покупката ѝ и е изпратена директно до Вас, то Вие ще получите подаръчен кредит на стойността на стоката, която сте върнали. След като получим стоката, ще Ви изпратим подаръчен ваучер.

Ако стоката не е отбелязана като подарък при покупката ѝ или човекът, който Ви прави подарък, е поръчал директно стоката да отиде при него, за да Ви я даде лично, ще възстановим парите директно на човека, от когото е подаръкът, и той ще открие, че сте върнали стоката.

Транспорт
За да върнете Вашия продукт, трябва да попълните формуляра за упражняване правото на отказ

Разходите за транспорт за връщане на стоката се поемат от Вас. Разходите за транспорт не се възстановяват. Ако възстановим сумата за върнат продукт, цената на транспорта за връщането на продукта ще бъде извадена от тази сума.

В зависимост от това къде живеете, времето, за което продуктът стига до Вас, може да бъде различно.

Ако ни връщате продукт, съветваме Ви да използвате логистична компания, при която можете да проследите пратката или да закупите застраховка. Ние не гарантираме, че ще получим върнатата от Вас стока.